Kivaa, heräsin ja oli satanut hieman lunta. ^.^ (Olin siis siskon kanssa Emmin luona. :3) Emmi on siis siskoni hyvä ystävä ja hänkin nukkeilee. Valitettavasti käymme hänen luonaan todella harvoin enkä siksi saa hänen nukeistaan paljoa kuvia. 3: Mukana oli Rose ja joku mun kakka digikamera... -.- Yritin siinä sitten kuvata pienen kuvatarinan joka epäonnistui, enkä edes muokannut kuvia... Yritin ottaa myös kuvia Emmin nukeista, mutta kameran akku loppui. -.-´ Tätä minun tuuriani...

 


                                                               Puhuu *Tekee* Ajattelee

PA180657-normal.jpg
Rose katseli hiljaa ikkunasta, kun taivaalta satoi lunta. Hän mumisi jotain  ja ihmetteli tuota, uutta maailmaa.
Rose:Maailmaan on tullut uusi jääkausi. Pitikin lukea Hannan koulukirjoja.

Hanna = Jätin pikkusisko
PA180658-normal.jpg
Rose:Ikkunakin on kylmä. ;__; Minun on pelastettava maailma... *Lähtee toiseen huoneeseen*
PA180660-normal.jpg
Rose:Kunhan olen pelastanut maailman uudelta jääkaudelta, jätti pistää minut sankariksi.

PA180661-normal.jpg
Rose:Kuinka paljon olen jo kävellyt? *Kävelee eteenpäin*

PA180663-normal.jpg
Rose:Lumi on kylmää. -.-´
Mun siskon hiukset ja joku outo lanka takissa. <33

PA180667-normal.jpg
Rose:Mutta hetkonen... Jos maailman haluaa pelastaa tarvitsee suunnitelman. (◕‿◕) Jota minulla ei ole. ;__;
Jätti:Täällähän sinä olet.
Rose:Mene pois lumihirviö. ;__; Tahtoo jätin luo. *Yrittää paeta "lumihirviötä".*
PA180669-normal.jpg
Jätti:Olen Bella. -.o
Rose:Mutta sinulla on tuo outo takki ja...
Jätti:toppatakki.com Mennään pois, on kylmä.
Rose:Mutta jääkausi... O__o
Jätti:NYT HETI SISÄLLE.
PA190676-normal.jpg
Rose: No hyvä on, älä nyt ragee. ^.^ *Lähtee kävelemään pois*
Jätti: Tiesitkö muuten, että saan uuden nuken? ^u^
Rose: Uuden, minkä?!


Joo väsyttää hirveesti. *haukotus* Kuvatarinalle on pian jotain jatkoo. :3 Riippuu kuinka nopeesti jaksan kuvata kaikki kuvat ym.

Olen muuten katsonut joka toinen päivä sivujen katselukerrat ja niitä on jo 124. o.O Uskomatonta, mutta kiitän. En laskenut tuohon lukuun minun omia selauskertoja. Pidän pian ns. "juhlapostauksen". Bloggaaminen on hieman erilaista, kun en pidä sivujani bloggerissa, mutta kyllä me juhlapostaus tännekkin saadaan.
 

Ps. toivoisin, että sanoisitte mielipiteenne kuvistani. Tiedän, että ne ovat mitä on, mutta noita kuvia en muokannutkaan. ja huomioikaa, että kuvaan digikameralla..