KÄÄK! Eilen mun elämäni toinen Pullip saapui meille. <3 Kun saatiin sähköposti mentiin hakemaan se meille. Juu en pakottanut ketään hakemaan mun nukkea
Mä olen nyt maailman onnellisin tyttö. Mutta siirrytään niihin kuviin. (Kuvat on siis otettu eilen)

 

PB150795-normal.jpg
 UUUUUU, siinä se mun nukke nyt on. <3 vaikka ei siltä näytä

PB150796-normal.jpg
Pahvilaatikon kulma <3 (Tuo vaöp eo pöe salama vaan ns. mun "tehostevalo" xD)

PB150797-normal.jpg
Toinen pahvilaatikon kulma. Rakastuin tuohon laatikkoon.

PB150798-normal.jpg
nwn En halua rikkoa tuota laatikkoa, se on niin söpö. juu en todellakaan kiusaa lukijoitani. ^^

PB150799-normal.jpg
Tehdään sormista sakset, naks naks xD
En ole vastuussa kuvan huonosta laadusta, jouduin ottamaan kuvaa yhdellä kädellä, koskamuntyhmädigikamera.com

PB150800-normal.jpg
Nyt... Kohta se avautuu!

PB150801-normal.jpg
Melkein perillä..!

PB150802-normal.jpg
Vielä nämä teipit... Mun ihana "tehostevalo"

PB150803-normal.jpg

NYT... SE... AVAUTUU...! Tiedätkö jo mikä nukke se on?

PB150804-normal.jpg
Kukaan ei tiedä mikä nukke tuolla on. >:D

PB150805-normal.jpg
PAPERIAA! jolla mun kissa leikki kun avasin paketin kokonaan. -.-

PB150806-normal.jpg
Anteeks kuvan laatu. TIETÄÄKÖ KUKAAN MIKÄ NUKKE SE ON? >;3

PB150807-normal.jpg
Siinä se on. Ken nukke on maassa kaunehin?  (^.^)



PB150808-normal.jpg
Sen kasvot on vaan niin ihanat. Mun nukke. >:3

PB150809-normal.jpg
Paketti jossa nukke on. Anteeksi kuva, kamera heilahti sillä käteni tärisivät. :3

PB150811-normal.jpg
Maailman ihanimmat silmät! Mulla on muuten samanlaiset silmät. :´)

PB150812-normal.jpg
Noi huulet on TODELLA ihanat. <3 Ja muutenkin koko nukke on ihana.

PB150813-normal.jpg
Vielä yksi tuhat kasvokuvaa tästä ihanasta nukesta. Sen silmät. <3 Rakastuin niihin. *itkee onnesta*


PB150814-normal.jpg

Tämäkin kuva oli pakko laittaa, että huomaatte millaiset hiukset, huulet ja meikit sillä on. En kustomoi tätä nukke IKINÄ. :3

 

Sanokaapas oma mielipiteenne uudesta tulokkaasta jota voitte kutsua Jennyksi. Seuraavassa postauksessa on luvassa kuvatarina. :3

T:2 nuken omistaja